if i never see your face again ...

Friday, March 12, 2010

sometime...just want to forget everything
but still i just cant ....
Feel im useless sometime...
stupid ==''...
i always just not good enough...
hmm...i say it out is a wrong choice??...
if not ...it just never happen....
..
i forget how to smile? =) ?...
erm..
hate myself !!=( ..
hmm..this song nice ..not bad ..
..hmm~
thats all for the short post =/
will update soon
不屑 :
事情如果那么简单那就好了
想让自己不见
瞬间就统统消灭

人类如果没有心脏那就好了
受伤不会流血
悲伤也不会流泪

不需要有同类传染颓废
不需要愚昧的尊严
不需要去偷窃你的思念
自我安慰

就让我伪装我嘴角不屑
让孤独乘以更孤独的两倍
允许我保留最后一点点特权
赦免我想念你的心碎
如果我眼神里闪烁不屑
可能我心里一半地已经残废
那一半跟著你走远了的那一天
这一半渐渐地瓦解

事情如果那么简单那就好了
想让自己不见
瞬间就统统消灭

人类如果没有心脏那就好了
受伤不会流血
悲伤也不会流泪

不需要有同类传染颓废
不需要愚昧的尊严
不需要去偷窃你的思念
自我安慰

就让我伪装我嘴角不屑
让孤独乘以更孤独的两倍
允许我保留最后一点点特权
赦免我想念你的心碎
如果我眼神里闪烁不屑
可能我心里一半地已经残废
那一半跟著你走远了的那一天
这一半渐渐地瓦解

如果我还有一点点不屑
别想要说服我纯洁的绝对
我只是世界上物种绝种的绝类
悄悄的失眠了一光年
如果我还有一点点不屑
那是我自己虚荣心在作祟
自以为或许我们有一天会重叠
我可以再爱你第二遍

What happened isfated... at 5:02 AM
Somepeople change my life|??e?-z| -™

` here.standing ;